Van egy szokásos hírportál, amit szeretek esténként lefekvés előtt olvasgatni. Ez egy független oldal és főleg a környezetvédelemmel foglalkozik a világ általános hírei mellett. Egyébként egy ismerősöm csinálja az oldalt és egyszer mesélt a működéséről. Elmondta, hogy ők székhelyszolgáltatást használnak, így nem kell foglalkozniuk a levelekkel, küldeményekkel, mert a szolgáltató elintézi nekik. Ahogy ez így este eszembe jutott, arra gondoltam, hogy talán az én vállalkozásomnál is hasznos lenne.

Elkezdtem körülnézni az interneten, hogy kit érdemes választani, hogyha székhelyszolgáltatást szeretnénk igénybe venni. Néhány perc alatt rábukkantam a Székhelyszolgáltatás24 oldalára, ami pontosan azt adta, amire szükségem volt. A honlapjuk azonnal szimpatikussá vált, tetszettek színek és az elrendezés is. A szükséges információkat egyértelműen feltüntették az oldalukon. Még az este folyamán írtam a könyvelőmnek, hogy ő is vessen rá egy pillantást biztos, ami biztos. És mivel még nem voltam álmos, ezért gondoltam elolvasom a “székhelyszolgáltatás jogszabály” címszó alatt mit találok.

Ha praktikusság, akkor székhelyszolgáltatás!

Másnap válaszolt a könyvelőm, hogy ő is megnézte a Székhelyszolgáltatás24 tevékenységi körét és, hogy a székhelyszolgáltatás jogszabály alatt pontosan mit kell érteni. Abszolút jó ötletnek tartotta, főleg akkor, ha Újlengyelt választjuk székhelyül, ugyanis ott iparűzési adó nélkül működhetne a dolog. Emellett megnézte a székhelyszolgáltatás jogszabályaival kapcsolatos tudnivalóit. Erre is azt mondta, hogy teljesen rendben van. Nekem ez már elég volt ahhoz, hogy elindítsam a folyamatot.

Fel is hívtam a Székhelyszolgáltatás24 weboldalán található telefonszámot. A kedves ügyintéző röviden elmagyarázta a folyamatot. Ő is elmondta, hogy milyen székhelyszolgáltatás jogszabályokat érdemes ismerni. Ezután elküldött egy befogadó nyilatkozatot, amit nekem továbbítani kellett az ügyvédem számára. Tetszett, hogy nem kell hónapokat várni arra, hogy egyáltalán megkezdődjön az ügyintézés. A beszélgetés végén egyeztettünk egy időpontot a személyes találkozóhoz, amire azért volt szükség, hogy alá tudjuk írni az iratokat.

Az ügyvédünk mindent átnézett és leellenőrzött, és az iratok aláírása is zökkenőmentesen zajlott. Ezután az ellenjegyző ügyvéd elvégzi az ellenjegyzési munkálatokat, és beadja az elkészült dokumentumokat a cégbíróságra. A cégbíróság bejegyzésével lesz vége az ügyintézésnek, ami mivel módosításról van szó, ezért legrosszabb esetben is maximum 15 napot vehet igénybe.

Több lett a szabadidőm, amióta megbíztam a Székhelyszolgáltató24-et

Pár hét múlva már konkrétan feltűnt, hogy mennyi időm szabadult fel azzal, hogy nem kell a futárokhoz alkalmazkodnom, vagy a postára szaladgálnom az át nem vett küldeményekért. Ezért különösen örültem, hogy a Székhelyszolgáltató24-t választottam.